Brev:
Saltvand og ferie
2. juni 2009
Alder:
8 mdr.
Saltvand og ferie
Hej Helen
Vi er så heldige, at mine svigerforældre har inviteret os til Kreta til sommer og i den forbindelse kom jeg til at tænke på; hvornår må børn komme i saltvand og hvad temparatur skal vandet ca. have?
Vi har siden Oliver var 8 uger gået til babysvømning, hvilket han elsker. Vandet er jo naturligvis opvarmet til den rette temparatur (omkring de 34 grader).
Han vil på det tidspunkt, hvor vi skal afsted være ca. 10 mdr.
Ligeledes med herhjemme... Nu har vi jo lige oplevet en dejlig varm Pinse, hvor jeg selv hoppede i vandet, men trods varmen mente jeg dog, at dyppe ham i vandet nok ikke lige var noget der ville falde i god jord;-)
Mange hilsner fra Sanne